<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=7339288&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=actiefonline.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=849,900,906,907,908,909,910,911,912,913,914,915,916,917,918,919,920,921,922,923,924,925,926,927,928,929,985,987" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Waar zit de storing? De service-monteur meet voor Expert Meijer inBurgum een defecte wasmachine door.
Waar zit de storing? De service-monteur meet voor Expert Meijer inBurgum een defecte wasmachine door. (Foto: Ingezonden)
Zakelijk

De service van Expert Meijer gaat een stapje verder

  Bedrijven

BURGUM - Je doet de wasmachine aan, maar onverwachts start het programma niet. Je controleert wat je kunt controleren, maar de wasmachine gaat niet draaien. Wat is het prettig dat je op zo'n moment Expert Meijer in Burgum kunt bellen. "Morgen staat de monteur bij u op de stoep". Was het niet juist vanwege deze service dat je de wasmachine bij Expert Meijer in Burgum kocht?

Expert Meijer beschikt over monteurs die alle merken kunnen repareren en over een monteur die voor Miele, Bosch, AEG, Zanussi en Samsung fabrieksgecertificeerd is. "Deze monteur heeft actuele kennis van de witgoed-producten, op een dusdanig niveau dat hij ook de reparaties mag uitvoeren die vallen onder de fabrieksgarantie", vertelt Erik Meijer van Expert Meijer.

Snel gerepareerd

Een gecertificeerd monteur in je eigen woonomgeving is handig. Het betekent dat - ook bij een defect in de eerste twee jaar - je niet hoeft te wachten tot de fabriek een monteur kan sturen. "Dan zou de reparatie een aantal dagen op zich kunnen laten wachten. Wij streven naar het oplossen van een probleem binnen twee dagen", zegt Meijer.

Service met coulance

Heb je een defect of storing aan een witgoedapparaat in het derde, vierde of vijfde gebruikersjaar, dan gelden er wettelijk vastgestelde coulance-regelingen.

"Ook over dat onderwerp is onze gecertificeerde monteur goed op de hoogte. Hij beschikt over originele onderdelen en kan de reparatie zo uitvoeren dat garantie niet vervalt." Klanten van Expert Meijer zijn vertrouwd met de service zoals die geboden wordt, maar dit komt niet zonder meer tot stand, weet Erik Meijer. Achter de schermen werkt hij hard om het te kunnen bewerkstelligen. "Al jarenlang besteed ik zorgvuldig aandacht aan mijn contacten met leveranciers van witgoed om deze service te kunnen realiseren. Wij willen voorkomen dat onze klanten lang moeten wachten. Ze hebben bij ons een apparaat aangeschaft, waarmee ze nu een probleem hebben. Dat moet binnen twee dagen zijn opgelost."

"Probleem meteen opgelost"

Doordat Erik Meijer goede relaties heeft met zijn leveranciers, weet hij wat hij kan toezeggen aan zijn klanten. "Hun probleem wordt daardoor meteen opgelost. Wij regelen achteraf met de fabriek dat óns probleem wordt opgelost."

Digitale analyse

Ook ontwikkelingen in de techniek komen de service ten goede. "De nieuwste modellen van Miele bijvoorbeeld, hebben de mogelijkheid om elektronisch een diagnose te stellen", legt Erik Meijer uit. Achter de display zit een sensor verborgen waar de monteur een apparaatje voor kan houden, dat hij aansluit op zijn laptop. Alle benodigde data verschijnen vervolgens op zijn beeldscherm. Sensoren in de wasmachine geven haarfijn aan waar de storing zit. "Dat scheelt de monteur veel tijd, want hij hoeft niet alle onderdelen één voor één bij langs te gaan tot hij het defecte onderdeel vindt."

Software up to date

Handig van de elektronische mogelijkheden is bovendien dat tijdens deze controle ook meteen eventuele updates worden geïnstalleerd van de in de wasmachine gebruikte software. "Dat de fabriek bereid is deze kennis over te dragen aan de monteurs in het veld is best bijzonder; service die niet vanzelfsprekend is. Voor de klant is het prettig, want daardoor hebben de monteurs dicht bij huis hetzelfde kennisniveau als de monteurs van de fabriek."


<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=7339288&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=actiefonline.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=849,900,906,907,908,909,910,911,912,913,914,915,916,917,918,919,920,921,922,923,924,925,926,927,928,929,985,987" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>
Meer berichten
 

Nieuws uit Burgum

Inbrekers nemen niks mee uit kerkje Westernijkerk
28/7
Hulpmiddelencentrum HMC overgenomen
28/7
Libertas-dames 'ingemaakt'
28/7
Leesbrillen kopen? Hier moet je op letten!
28/7
Waar kun je terecht voor CBD olie?
28/7
Expositie in kerk overleeft inbraak
27/7
Buitenpost loot DWOW voor de KNVB Beker
26/7
Wajangpoppen bij Galerie Bloemrijk Vertrouwen
26/7
Schaapskuddes grazen gemeentegrond af
26/7
Een fraaie komeet boven Fryslân
25/7
Meer nieuws uit Burgum >

Nieuwsoverzicht

Meer berichten
<SCRIPT SRC="//secure.adnxs.com/ttj?id=13006199&cb=[CACHEBUSTER]&referrer=actiefonline.nl&pubclick=[INSERT_CLICK_TAG]&postcode=849,900,906,907,908,909,910,911,912,913,914,915,916,917,918,919,920,921,922,923,924,925,926,927,928,929,985,987" TYPE="text/javascript"></SCRIPT>