"Ben jij die relatiebeheerder met een plus?"
AlgemeenBURGUM - De medewerkers van Apuls Cijfers & Advies hebben respect voor de veerkracht die hun klanten - ondernemers in het midden- en kleinbedrijf - tonen rondom de coronacrisis. "Bewonderenswaardig hoe zij ondanks de onzekerheid vooruit kijken", zegt Jan Tabak. "Een voorrecht om hen te ondersteunen", zegt collega Jan de Vries.
Klanten roemen op hun beurt de persoonlijke betrokkenheid en loyaliteit waarmee de mensen van Apuls werken. "Bij Apuls denken ze met je mee," zeggen bijna alle klanten. "Als ik een vraag heb, hoef ik maar te bellen en ik word geholpen." Een startende ondernemer: "Soms kom je voor een regeling in aanmerking zonder dat je het zelf weet. Goed dat Jan me daarop wijst, precies gaat uitzoeken wat ik moet aanleveren om dan ook nog de aanvraag voor me te doen." Een horecaondernemer vertelt: "Tijdens de coronacrisis had ik wel wat anders aan mijn hoofd dan allerlei financiële steun aanvragen. Ik had dit echter wel hard nodig en was heel blij met de gedrevenheid waarmee Nanne van Apuls ons hielp en van alles regelde!"
De reacties tonen hoe Apuls een administratiekantoor is met een plus. Of, zoals een klant onlangs zei: "Ieder administratiekantoor kan mooie rapporten maken, maar ik wil een kantoor dat meer doet. Ik merk dat bij Apuls mensen werken die zelf ervaring hebben in het management en weten hoe het is om ondernemer met verantwoordelijkheid te zijn."
Apuls Cijfers & Advies heeft een vacature. "We zoeken een relatiebeheerder op HBO-niveau die qua passie en positief meedenken past binnen ons team. Herken jij jezelf hierin? Kijk dan voor meer informatie naar de advertentie op pagina 23."
Apuls Cijfers & Advies | Mr. W. M. Oppedijk van Veenweg 8a, Burgum | 0511-462075 | info@apuls.nl | www.apuls.nl