<p>V.l.n.r. Ferdinand Willemsen, Jan de Vries van Apuls en tandarts Ria van der Meer.</p>

V.l.n.r. Ferdinand Willemsen, Jan de Vries van Apuls en tandarts Ria van der Meer.

(Foto: Actief Media)

Tandartspraktijk Ria van der Meer blij met Apuls Cijfers & Advies

SURHUISTERVEEN - Apuls Cijfers & Advies in Burgum heeft klanten in alle denkbare sectoren. Het administratie- en advieskantoor wordt ingeschakeld door zowel starters en eenmansbedrijven als doorgewinterde ondernemers met veel personeel. Zij ervaren ook dit corona-jaar hoe prettig het is dat er deskundigen achter je staan als het moeilijk wordt. “Ik heb bijna wekelijks contact met Jan de Vries”, zegt Ferdinand Willemsen van Tandartspraktijk Ria van der Meer.

“De gevolgen van corona zijn voor alle ondernemers spannend, maar gelukkig niet altijd desastreus”, zegt Jan de Vries van Apuls. Ferdinand reageert terugkijkend op maart van dit jaar: “Je weet eerst niet wat er gebeurt. Welke maatregelen moet je nemen? Waar kan je aanspraak op maken en wat moet je daarvoor doen? Apuls is up to date op de hoogte van de mogelijkheden, kent het laatste nieuws en de recentste regelgeving.”

“Geen bedrijf is gelijk”, weet Jan de Vries als geen ander. “Daarom is het heel moeilijk iets algemeens te zeggen. Tandartspraktijken bijvoorbeeld konden geen aanspraak maken op de NOW-regeling van de overheid. Maar omdat Ria van der Meer en Ferdinand Willemsen al op zondag vóór de intelligente lockdown hadden besloten dat de praktijk niet open kon blijven met zo’n corona-uitbraak, hadden ze al een werkeloosheidsuitkering aangevraagd voor hun personeel voor de NOW-regeling van kracht werd. En daarom konden zij wél aanspraak maken op deze regeling.”

“Veel zaken waar ik tegenaan loop, bespreek ik met Jan de Vries”, zegt de rechterhand en echtgenote van tandarts Ria van der Meer. “Ria is een een succesvolle tandarts die met enorme gedrevenheid haar werk doet. Ze gebruikt vakkennis innovatief, benadert cliënten met oprechte belangstelling en wordt geroemd om haar heldere communicatie met medewerkers en cliënten. Ria heeft qua bedrijfsvoering veel meegemaakt: een lastige praktijkovername, brand, een nieuw pand en momenteel een ongekend snel groeiende praktijk met (angstige) cliënten uit heel Noord-Nederland. Allemaal situaties waar strategische keuzes gemaakt moeten worden. Het is fijn dat Jan de Vries van Apuls heel laagdrempelig bereikbaar is en altijd wil meedenken. “Echt waar, ik heb ervaring met andere administratiekantoren. Meestal betaal je veel en vraag je je af wat je er voor terugkrijgt. Apuls is helemaal niet duur en het is echt geweldig hoe zij ons met raad en daad bijstaan.”

Tandartspraktijk Ria van der Meer | Grensweg 5, Surhuisterveen |
www.tandartssurhuisterveen.nl

Apuls Cijfers & Advies | Mr. Oppedijk van Veenweg 8a, Burgum | 0511-462075 |
www.apuls.nl |

Meer berichten