De Restylers van Het Lab willen meer beleving
Zakelijk ZakelijkDe ‘laboranten’ van Het Lab. (Ingezonden foto)
‘Wrappen’ geeft alles snel en simpel een nieuwe uitstraling
De Restylers van Het Lab willen meer beleving
DOKKUM – Stoere mannen met baarden en tatoeages vormen de laboranten van Het Lab, de Restylers. Ze hebben zich bekwaamd in het ‘wrappen’, een echt ambacht.
Door Grietje de Jong-Taekema
Het Lab is ontstaan uit mediabedrijf Klaar Reclame. Vanuit het nieuwe onderkomen, de karakteristieke Prins fabriek aan de Rondweg-West in Dokkum, verzorgen de medewerkers een nieuwe uitstraling voor de meest uiteenlopende objecten.
Tjalling Posthuma Linthorst vertelt over de nieuwe richting die het bedrijf ingeslagen is: “We wrappen nu bijna alles, naast auto’s restylen we ook huis en interieur, bedrijfspanden, boten… noem het maar op. We streven daarbij naar meer beleving. Een mooi, sfeervol interieur in een winkel bijvoorbeeld, zorgt ervoor dat klanten zich op hun gemak voelen. Ook bij particulieren kunnen we zorgen voor een echt thuisgevoel. Door middel van wrappen kunnen we de meest unieke designs maken, in elke smaak. De folie is er in oneindig veel kleuren, met en zonder reliëf, zelfs in leer- of carbonlook of met een 3d-effect.
Al onze ‘reclamelaboranten’ hebben een eigen specialiteit. Samen met de klant ontwerpen ze precies dát wat hij of zij zoekt en door middel van photoshop is van te voren al duidelijk hoe het eindresultaat eruit komt te zien.
We kunnen met Het Lab een bedrijf compleet restylen: van de website en een nieuw fris logo, tot aan het complete pand en de auto’s. Vloeren maken we mooi met onze speciaal geprinte vloervinyl. Kies bijvoorbeeld voor een Italiaans tegeleffect.”
Het Lab noemt zich een ‘oldschool reclamebureau’. Met het wrappen leveren ze namelijke echt ouderwets vakwerk. De oude Prins fabriek draagt bij aan die beleving. “Daarom willen we iedereen uitnodigen eens langs te komen voor een sfeerimpressie. Dan wordt duidelijk hoeveel mogelijkheden wrappen biedt rond sfeer en beleving. Uitgekeken op uw keuken bijvoorbeeld? Een alternatief voor het kopen van een nieuwe keuken is het wrappen van de frontjes. Men kan het zo gek niet bedenken of de Restylers wrappen het. Een huis gekocht met kunststof kozijnen in de verkeerde kleur? Met de speciale folie voor buiten kan op een simpele manier toch de gewenste kleur worden gekozen. De folie heeft een kleurechtheid van tien jaar en ook buiten is het wrappen weersbestendig en zeer duurzaam door het gebruik van een speciale primer. Desgewenst komt Posthuma Linthorst op locatie advies geven voor de beste oplossing.
Nieuwsgierig naar alle mogelijkheden van het wrappen? Houd dan deze krant in de gaten. In elke eerste Actief van de maand komt een ander voorbeeld aan bod.
Het Lab is actief op Facebook en ook te vinden op www.hetlab.frl of te bereiken via 0519-223786.